Potlač Euro-Back

Kontakt

Euro späť
Majiteľ firmy: Taceddin Güzel
Daňové číslo: 305/5076/0585
Identifikačné číslo dane z obratu: DE215695663

Kontakt
Teltower, ul. 12
33719 Bielefeld

Telefón: +49 521 30 58 91 29

E-mail: info@euro-back.com
URL: www.euro-back.com

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

§ 1 Ponuka a uzavretie zmluvy
(1) Ak objednávka vyjde ako ponuka podľa § 145 BGB, môžeme ju prijať do 14 dní.
(2) Všetky ponuky Euro-Back v Bielefelde sú spravidla nezáväzné. Predbežný predaj je vyhradený, kým nebude prijatá ponuka. Zmluva sa uzatvára iba s našim písomným potvrdením objednávky. Pokiaľ nedôjde k úhrade dohodnutej zálohy v termíne uvedenom v potvrdení objednávky, môže dodávateľ odstúpiť od objednávky a fakturovať klientovi / kupujúcemu paušálny poplatok za spracovanie a škody vo výške 10% z čistej hodnoty objednávky. Klient výslovne prijíma túto dohodu.
(3) Všetky zmluvné dohody vyžadujú našu písomnú formu alebo písomné potvrdenie. To platí aj pre ústne dohody a záruky, ako aj pre následné zmeny zmluvy, odchýlky a doplnky k všeobecným podmienkam. Účinné sú, iba ak nás písomne ​​potvrdia.
(4) Dohodnutú sumu, ktorá je uvedená v objednávke alebo na faktúre, musí zákazník zaplatiť vopred.

§ 2 Poskytnuté dokumenty
Vyhradzujeme si vlastnícke právo a autorské práva na všetky dokumenty poskytnuté zákazníkovi v súvislosti s uskutočnením objednávky, ako sú výpočty, obrázky, videá atď. Tieto dokumenty môžu byť sprístupnené tretím stranám iba v prípade, že poskytneme zákazníkovi výslovný písomný súhlas.

§ 3 ceny a platobné podmienky
(1) Všetky naše ceny platia zo skladu, s výnimkou balenia a plus DPH v aktuálnej sadzbe. Náklady na balenie budú na požiadanie fakturované.
(2) Výmenná paleta musí byť pripravená na doručenie zasielateľom. Ak kupujúci nemá paletu na výmenu, účtujeme si za paletu poplatok 25,00 eur.
(3) Kúpna cena musí byť zaplatená pri dodaní v hotovosti alebo, pokiaľ to bolo vopred písomne ​​dohodnuté, vopred iba na účet Euro-Back uvedený na faktúre. Odpočet zľavy nie je povolený.
(4) Vyhradzujeme si právo na primerané cenové zmeny v porovnaní s ponukami z dôvodu zmenených mzdových, materiálových a distribučných nákladov na dodávky uskutočnené 3 mesiace alebo neskôr po uzavretí zmluvy.

§ 4 Započítanie a zádržné právo
Zákazník má právo na započítanie, iba ak boli jeho protinároky právne stanovené alebo sú nesporné. Zákazník je oprávnený uplatniť zadržovacie právo, iba ak je jeho vzájomná žaloba založená na rovnakom zmluvnom vzťahu.

§ 5 Termíny dodania, termíny, meškanie
(1) Po prijatí platby je možné tovar, ktorý je na sklade a je pripravený na odoslanie, expedovať do 4 - 7 pracovných dní. Pre väčšie systémy, linky alebo stroje, ktoré sa majú opraviť, je dodacia lehota 8 - 20 týždňov, v závislosti od stavu veci a stavu tovaru. Generálne opravy sa nekonajú v našej spoločnosti, ale sú vykonávané špecializovanými spoločnosťami tretích strán. Nezaručujeme generálne opravy, demontáž a rekonštrukciu.

§ 6 Prechod rizika pri odoslaní
Ak je tovar zaslaný zákazníkovi na žiadosť zákazníka, prechádza riziko náhodnej straty alebo náhodného zhoršenia stavu tovaru na zákazníka okamihom jeho odoslania zákazníkovi, najneskôr pri opustení skladu. To platí bez ohľadu na to, či je tovar odoslaný z miesta plnenia alebo kto nesie náklady na prepravu. Ak sa odoslanie zásielky oneskorí z dôvodov, za ktoré zodpovedá zákazník, riziko sa prenáša, keď je tovar pripravený na odoslanie.

§ 7 výhrada vlastníctva
(1) Vyhradzujeme si právo na dodanú položku až do úplného zaplatenia všetkých nárokov z dodacej zmluvy. To platí aj pre všetky budúce dodávky, aj keď na ne nie vždy výslovne odkazujeme. Sme oprávnení prevziať zakúpený predmet späť, ak sa zákazník správa v rozpore so zmluvou.
(2) Pokiaľ na neho ešte neprešlo vlastníctvo alebo tovar, je zákazník povinný zaobchádzať so zakúpeným predmetom opatrne. Je predovšetkým povinný na vlastné náklady ich adekvátne poistiť v náhradnej hodnote proti krádeži, poškodeniu ohňom a vodou atď. Ak je potrebné vykonať údržbárske a inšpekčné práce, musí ich zákazník vykonať na svoje náklady. Pokiaľ vlastníctvo ešte neprešlo, musí nás zákazník okamžite písomne ​​informovať, ak je dodaná položka zaistená alebo vystavená iným zásahom tretích strán. Pokiaľ nám tretia strana nebude schopná uhradiť súdne a mimosúdne náklady na súdny spor v súlade s § 771 ZPO, zákazník zodpovedá za škodu, ktorá nám vznikne.

§ 8 Záruka a záruka
(1) Spoločnosť Euro-Back predáva tovar, ako je zrejmé, bez akejkoľvek záruky alebo záruky. Na požiadanie a bez záruky je možné vykonať funkčnú skúšku tovaru.
Do 14 dní od prevzatia tovaru môže zákazník okamžite nahlásiť skryté alebo neviditeľné chyby predávajúceho a uplatniť ich. Inak sa tovar považuje za schválený.
V prípade vady môže predávajúci tovar vymeniť alebo v prípade potreby prevziať späť a vrátiť kúpnu cenu tovaru.

§ 9 Potvrdenie o príchode
V prípade dodávok v rámci Spoločenstva do iného členského štátu EÚ musí byť príchod aj čas príchodu tovaru potvrdený písomne ​​a elektronicky. Vstupné osvedčenie môže byť napísané aj v angličtine. Ostatné jazykové verzie vyžadujú úradný preklad. Daň z pridanej hodnoty sa zobrazuje a počíta na faktúre ako samostatná položka „záloha“. Hneď ako dostaneme potvrdenie o vstupe, vyplnené úplne a správne, bude záloha vrátená.

Vyhlásenie o odvolaní

Obchodné podmienky

§ 1 Ponuka a uzavretie zmluvy
(1) Ak objednávka vyjde ako ponuka podľa § 145 BGB, môžeme ju prijať do 14 dní.
(2) Všetky ponuky Euro-Back v Bielefelde sú spravidla nezáväzné. Predbežný predaj je vyhradený, kým nebude prijatá ponuka. Zmluva sa uzatvára iba s našim písomným potvrdením objednávky. Pokiaľ nedôjde k úhrade dohodnutej zálohy v termíne uvedenom v potvrdení objednávky, môže dodávateľ odstúpiť od objednávky a fakturovať klientovi / kupujúcemu paušálny poplatok za spracovanie a škody vo výške 10% z čistej hodnoty objednávky. Klient výslovne prijíma túto dohodu.
(3) Všetky zmluvné dohody vyžadujú našu písomnú formu alebo písomné potvrdenie. To platí aj pre ústne dohody a záruky, ako aj pre následné zmeny zmluvy, odchýlky a doplnky k všeobecným podmienkam. Účinné sú, iba ak nás písomne ​​potvrdia.
(4) Dohodnutú sumu, ktorá je uvedená v objednávke alebo na faktúre, musí zákazník zaplatiť vopred.

§ 2 Poskytnuté dokumenty
Vyhradzujeme si vlastnícke právo a autorské práva na všetky dokumenty poskytnuté zákazníkovi v súvislosti s uskutočnením objednávky, ako sú výpočty, obrázky, videá atď. Tieto dokumenty môžu byť sprístupnené tretím stranám iba v prípade, že poskytneme zákazníkovi výslovný písomný súhlas.
Obchod: Euro-Back
Euro späť
posledná aktivita:
13.12.2023
Online stav:
v režime offline
Odporučte náš web

Navštívte tiež naše stránky sociálnych médií